Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 19:51   #781
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Jeg har vært i ketose mesteparten av tida jeg også, også på småutskjeielser faktisk. Regnet jo med at jeg iallefall ville være i ketose når opplegget var fulgt slavisk. Men anyway, idag er jeg i ketose iallefall

Jeg leser her på forumet at mange blir MER følsomme for karbohydrater etter en stund, men med meg er det omvendt, tåler mer og mer. Men det er vel egentlig det de som har laget kuren forutsetter, siden man skal spise mer og mer karbohydrater?

for ketose

Hva tenker du på når du tåler de mer og mer? Er dette iforhold til ketose eller?

Mange merker at kroppen rett og slett tåler de dårligere, magesmerter, fordøyelseproblemer, dårligere humør osv.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat