Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 17:29   #10
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

..og så slang jeg på et glass sprite light og litt bacongull. Jeg har jo ikke gått over med karbo, så hva kan være grunnen?
Takk for svar

Det KAN være spriten og bacongullet. Bacongull er svært salt og får kroppen til å holde på væske. Spriten er det kunstig søtning i om du har valgt lightvarianten og den får enkelte til å gå opp i vekt eller få vektstagnasjon.

Dette er grunnen til at man kun bør veie seg 1 gang i uken eller sånn. Du ble sikkert svært lei deg og demotivert av å gå opp i vekt enda du har fulgt dietten din. Svigninger i vekta kan skje. Man kan holde på vann, man har eggløsning, man har en dårlig dag, har spist for mye salt, har drukket for mye og ikke vært på do osv osv.

Veier du deg om morgenen før du går på do forresten? Vekta på morgenen før dobesøk og vekta senere på dagen kan faktisk variere med flere kg. Derfor bør du veie deg på samme tid når du veier deg. Men ikke hver dag.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat