Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 10:56   #879
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Heisann, takk for svar

Det er ganske rart å faktisk ta inn over seg at man har sittet med slanke mennesker rundt seg på jobb og andre steder som hele tiden anbefaler de feile tingene for oss som har fykt oppover i vekt pga. insulin resistens etc.

Jeg må faktisk være forsiktig med hva jeg sier om kostholdet mitt i disse dager fordi de tidligere har vært negative til denne type mathold når det har vært tema.

Kunstig slankepulver måltider, daglig og ukentlig gramkontroll på antall kalorier og 6 dager 2-3 timer om uken treningsregimer derimot, det er så positivt så..

Så sitter de der da på lunsjen å knasker tørre knekkebrød uten fett og melk som ikke smaker noe, og har overbevist seg selv at slik må det være. for det sier alle de andre..

PS: ned et kilo til denne uken!

Hei Biggie Small

Først gratulerer med nok et kilo ned

Ikke bry deg med de derre damene som tror de vet best Tyt ørene deres fulle om hvordan du koser deg med all den gode maten din og at du går ned ett kilo i uken så får de sitte der med pulvermaten sin

Stå på!

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat