|
Sv: EasyLife're - se her
Har gått på 6 mnds kurs med en ønsket vektnedgang 25 kilo. Her i byen - Arendal - får alle beskjed om å gå på kosterstatere til en har kommet ned i den vekta en vil + 3-4 kilo til. Jeg brukte nøyaktig 12 uker, deretter gikk jeg 2 uker på 3 poser + 1 matmåltid, deretter 2 nye uker med 2 poser + 2 matmåltid og tilslutt 2 uker med 1 pose og 3 matmåltid. Å følge oppskriftene bak i boka funket ikke for meg - legger bare på meg av brød, poteter, ris og pasta - så jeg måtte gå over på LAVKARBO - det reddet meg! Nå holder vekta seg stabil.
Det er fint du tar dette opp med CMS Norge, men det er ikke bare det som er forskjellig: Pris på kursavgiften og måltidserstatere varierer også! Pluss treningen : hos oss trener alle kursdeltakerne på det kurset samtidig til fastsatte tider hver uke, det blir det fint samhold av blandt deltakerne og er til stor oppmuntring når det går trekt. En annen plass som jeg gjestetrente kunne deltakerne trene når de ville og hvor mye de ville, en må ha sterk selvdisiplin for å få det til.
Det er ikke alle Easy Life deltakerne som er klar over at så lenge en beholder medlemsskapet kan en gjestetrene i hele landet på alle E.A. sentrene. Husk bare å få "reise"-kort før du drar på reise.
|