Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 15:34   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huff, nå ble jeg usikker

Du skal ha minimum 15 g karbs og disse skal komme hovedsakelig fra grønnsaker som vokser over jorda.

Hvis du spiser 10 g karbs til lunsj kan dette bli mye utover dagen, men om du er i ketose og går ned i vekt ser jeg ingen problem med å spise sånn som du gjøre.

Ang proteiner så skal du ha 1-1,5 g ca pr kg kroppsvekt og du skal heller ikke trekke fra fettet på kroppen.

Men tenk i første omgang på karbsene, jeg hadde ikke brukt 1 sekund på å tenke over proteinene og det gjorde jeg aldri når jeg gikk på ketolyse heller

Spis kjøtt og grønnsaker til middag med en saus på og til kvelds kan du lage omelett kanskje

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat