Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 14:08   #1364
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Dersom du ofte føler at hendene er altfor tørre, eller er litt "tørr i nesa" bør du sørge for å øke luftfuktigheten hjemme. Legen min sa at jeg helst skulle sørge for at det dampet litt på vinduene innimellom (feks ved matlaging, tørking at tøy innendørs, ikke trekke fuktigheten ut av dusjen med vifte etc.)

Først: takk for alle gode svar!

Frkprym; jeg tørker klær i stuen, og vifte på badet bruker jeg ikke, for da går fuktigheten rett opp på loftet! Ingen utgang på vifterøret
(godt det ikke er mitt hus)
Men det å ha fuktighet på badet, eller kjøkken, er noe som kanskje ikke betyr noe i de andre rom i huset. (bruker å åpne vinduet når vi dusjer da, så fukten går jo ut)
Ellers fyrer vi både med ved og strøm, er mye i vann med hendene og det spiller jo inn, og mistenker at kanskje dataen ikke er god for hendene heller..? Heldigvis unngår jeg å sprekke i huden, godt bare det

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...