|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av mokki, her.
....
Og, i dag fant jeg frem en bukse jeg fikk av en venninne som hun hadde slanket seg ut av. den har vært for trang for meg. men i dag gikk den på.. jeg har gått ned en liten buksestørrelse. herlig!!!
Så flott! Jeg følte meg så mye tynnere da jeg fikk en str. mindre på meg. Det er en DEILIG følelse 
Fungirl: Sender deg PM. Når det gjelder grønnsaker fra liste 1 så er vel litt grønnsaker bedre enn ingenting. Jeg knasker i meg stangselleri i håp om at den skal gi meg en litt "gulrot" følelse. Det hender at jeg tar med meg en bunt med oppskåret brokolli som jeg tar ved siden av frokosten eller mellommåltidet.
Forstoppelse og diare er vel begge deler like vanlig såvidt jeg forsto på kurslederen. Men det er ikke noe særlig, jeg har vel såvidt hatt litt diare. Men desto mer luft i magen, promper masse. Det syntes jeg er litt flaut 
Får dere klager på at det lukter vondt fra munnen deres? Her er det bare fra barna når jeg skal klemme på de......
I helgen har jeg bare klart 4 måltider pr dag. Det er vel fordi vi spiser frokost så sent, itillegg så sto jeg å lagde mat til vi skulle ha gjester og hadde dårlig tid. Dermed så glemte jeg å spise mellommåltidet. Jeg tenker som så at hvis jeg blir veldig sulten idag, tar jeg 6 måltider for å kompensere. Noen som har andre ideer?
Journalen
|