|
Sv: Noen som starter i disse dager?
Så var det mandag ja..skikkelig mandag! Dette kjennes ut som det blir en lang dag..Startet den med og kjøre til jobb da, jeg som skulle være så flink denne uka. Men men sånn går det når man snoozer altfor lenge. 
Helga har igrunn gått sånn passe greit, var jo på lønningspils på fredag og den ble jo lang..hehe..men jeg holdt meg til rødvin da hvertfall. Noe jeg kjente på lørdag, hadde glemt hvor ille et skikkelig rødvinshode kan være..så lørdagen ble rolig, men uten altfor mange utskeielser da hvertfall. Så det er jeg fornøyd med. Jeg laget oopsie pizzasnurrer, ble ikke så imponert jeg, men jeg tror det er pga fyllet, så skal gi det en sjanse til. Jeg kjøpte sånn amerikansk pizzaost, og den smaken likte jeg virkelig ikke.
I går kom jeg meg ut på ski, etter min smak ALTFOR KALDT men jeg fikk beveget meg i en time og 20 min da hvertfall. Uten gli som vanlig..jeg gleder meg til sommeren!!!
Også laget jeg denne til middag:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ns+chillisuppe
Det var nammis! Hadde ikke ferske chilli så jeg brukte bare chillipulver, og litt estra hvitløksfedd. Dette skal jeg lage igjen hvertfall.. Og rester i dag. 
Lykke til med fase 1 Tonje. Dette skal gå strålende tenker jeg. Når det gjelder mellommåltider er jeg helt håpløs, det jeg har begynt med nå er og skjære opp litt paprika og ta med meg. Og litt sukkererter.
Dessert laget jeg aldri, men i boka har de noen forskjellige laget av Ricotta ost. Man kan feks blande inn litt vanilje essens eller mandel essens pg hakke oppi litt mandler..kanskje noen har litt mer detaljerte oppskrifer. 
|