Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 22:14   #877
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hei Biggie Small, og velkommen i gjengen
Tror nok du ligger i det øvre sjiktet selv i denne gruppen, men her er du hjertelig velkommen
Ser at du allerede har kommet godt i gang, og jeg må si jeg liker innstillingen din med å ikke tenke kur eller diett - her har du funnet nøkkelen til en varig vektendring slik jeg ser det

Lykke til videre

Heisann, takk for svar

Det er ganske rart å faktisk ta inn over seg at man har sittet med slanke mennesker rundt seg på jobb og andre steder som hele tiden anbefaler de feile tingene for oss som har fykt oppover i vekt pga. insulin resistens etc.

Jeg må faktisk være forsiktig med hva jeg sier om kostholdet mitt i disse dager fordi de tidligere har vært negative til denne type mathold når det har vært tema.

Kunstig slankepulver måltider, daglig og ukentlig gramkontroll på antall kalorier og 6 dager 2-3 timer om uken treningsregimer derimot, det er så positivt så..

Så sitter de der da på lunsjen å knasker tørre knekkebrød uten fett og melk som ikke smaker noe, og har overbevist seg selv at slik må det være. for det sier alle de andre..

PS: ned et kilo til denne uken!

mvh
Biggie Small

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat