|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av studine:), her.
OK=) jeg føler meg som om jeg spiste en snickers. Og vi snakker tre biter av en slankebar=p litt stressa? ja. Jaja. Men hva tror du, skal jeg spise det siste måltidet mitt? eller skal jeg droppe det? Jeg vil ikke falle ut av ketose=(
Strever litt for tiden. Er litt lei... kanskje mest fordi jeg i starten unngikk alt av matsamvær. Men jeg innser jo at folk må spise (f.eks kjæresten)... Selv om han er utrolig flink og unngår å friste meg, så finnes det selvsagt andre som også spiser... Som bror til kjæreste.. Som spiste en pølse i bilen i dag... USJ! Jeg liker ikke pølser en gang. Usj. Men jaja, jeg overlevde jo det også.. gleder meg til laks og hvitvin på tirsdag... Or possibly onsdag=p vi får nå se=)
Jeg ville spist det siste måltidet, du faller nok ikke ut av ketose vil jeg tro.
Selv sliter jeg med mangelen på sult, ja det er nok ett luksusproblem, men jeg MÅ jo ha i meg disse måltidene skal jeg få i meg nok liksom og ikke kroppen gå i sparepluss.
I går så jeg en film, det regner kjøttboller. Dette er en animasjonsfilm som ikke er komt ut i Norge ennå, iallefall ikke på DVD.
Og der regner det bokstavlig talt mat fra himmelen, DA synes jeg det var tøft. Men ellers har jeg ikke de største problemene med at folk spiser rundt meg 
|