Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 21:58   #22
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vann vs pepsi max og te

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvor gammelt er dette sitatet fra Torkil?? Har selv fått andre svar fra ham, hen ER jo faktisk på forsøksstadiet han også selv om han har holdt på med dette noen år. Det kommer jo stadig vekk ting må ta stilling til og denne væskegreia her tror jeg Torkil har endra på.. I allefall i følge de mailene jeg har fått.

Som Charlott sier, det er ikke lenge siden Torkil sa dette.
Det som er poenget er at noen av oss ikke klarer å drikke mye vann. Vi er ikke tørste i utgangspunktet og som meg, blir mange kvalme av alt dette vannet! Uansett temperatur, flasketriks, sitron, lime, persille eller hva dere nå gjør for å få dere alt dette ekle vannet!

Væske er væske, faktisk, og når jeg som sykepleier fører væskeregnskap for en pasient, teller alt man får i seg, ikke bare vann. Hver dråpe er viktig!

Selv om jeg selv ikke er glad i vann, prøver jeg å presisere her inne at det beste er at mest mulig av væskeinntaket er vann!