|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av studine:), her.
Hei og hopp
Liiiiten overreaksjon, kanskje, men her er dagens stressmoment.
Jeg sitter nå her foran tvn, og som den idioten jeg er glemte jeg at dagens bar var oppspist... Og jeg var i alle fall 1/3 inni det jeg trodde var nr 1 før jeg innså at den faktisk var nummer to... Så. Spørsmålet er. HVOR krise er dette? jeg spiste selvsagt ikke resten=p Gikk vel så langt at jeg spyttet ut det jeg hadde i munnen også=p
Nå sitter jeg med dårlig smak i munnen (eg. ikke, men you know..) og lurer... For på tirsdag skal det veies og måles og prikkes i..=(
Jeg er forresten ferdig med fase 1 på tirsdag... eller fredag=P Legen lar meg bestemme selv... Så jeg er ikke sikker=p men jeg tror egentlig det blir tirsdag, for er utrolig klar for litt tyggemotstand i proteinene=P
Forresten jukse-veide jeg meg.. I forigårs. 3 kg.. Så det er jo fint! Men vet ikke helt, jeg hadde jo nettopp spist og drukket=p så var egentlig dust å veie seg da=p
Jeg ser virkelig ikke på det å spise en ekstra bar en dag som noen ekstra krise. Jeg gjorde vel det dag nr 2 for at jeg rett og slett ikke hadde tid til å få i meg ett "vanlig" måltid. Er nok det at det er mere søtstoff i barene enn ellers og at man dermed kan falle ut av ketose vil jeg tro.
for jukseveiing 
|