|
Sv: EasyLife're - se her
Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.
Jeg har bestemt meg for å skrive en mail til CMS Norge AS (de som har Easy Life) og stille noen spørsmål. Blant annet om hva som er grunnen til at det er så store avvik i hvor lenge man blir anbefalt å gå på pulver på de forskjellige stedene osv. osv.
Hvis dere kan hjelpe meg med litt forarbeid er det kjempefint. Det jeg ønsker meg av info fra dere er:
Hvor mye dere skal ned i vekt
Hvor lenge dere har blitt anbefalt å gå på pulver (evt. hvor lenge dere har gått på pulver hvis dere er ferdige)
Hvilken by dere går på kurs
Jeg skal selvfølgelig IKKE oppgi kildene mine - hvis dere er redd for å bli "forfulgt" av evt. sure kursledere, jeg kommer til å fordele antall pr. landsdel eller noe sånt - litt avhengig av hvor mange svar jeg får fra dere. Hvis noen gidder hjelpe meg og svarer da.....
Velg selv om dere sender meg en PM (helst det) eller om dere svarer her i tråden. Er det konkrete andre ting dere lurer på, så kan dere jo sende meg de spørsmålene også - så får jeg se hvor mye jeg tar med i mailen. Nyttige svar fra CMS Norge - hvis jeg får noen - poster jeg selvfølgelig i denne tråden.
fra engasjert Fedonist
Hei
Kjempeflott at du tar tak i det. Jeg bor i Skedsmo. Da jeg startet hadde jeg en drøm om ca 35 kilo. Jeg har fått anbefalt toppen 6 uker på pulver og 3 uker til med et måltid. Kjempebra
|