Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 14:48   #696
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Må bare fortelle dere noe som jeg opplevde igår. Det går på at vaner ikke er lett å endre. Kokte pasta til de andre og jeg har alltid smakt på pastaen for å sjekke at den er riktig kokt. Det gjorde jeg igår også, tygde & svelget unna......da jeg PLUTSELIG kom på at jeg skal da ikke ha dette! . Fort gjort, men jeg satser på at ikke jeg kommer ut av ketose pga den pastaskruen.

Ja disse vanene disse vanene .... mye av utfordringen ligger nok nettopp i å endre vaner vi har innarbeidet over mange år. Men den lille pastabiten har ikke gjort særlig mye skade skal du se

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Minus 11 - litt sol, men heldigvis ingen kald vind idag. Kanskje blir det en tur på teknisk museum med familien idag?? Der er det supergøy for store og små.

Minus 3 - sol, kald vind og snøfall her - litt lei nå
Må nok holde meg inne i dag, har ikke helt blitt kvitt hodepinen fra i går - og skarpt lys med kald trekk er ikke akkurat noen oppskrift for å bli kvitt den.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat