Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 13:44   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Nei, jeg prøver bare å unngå de feilene som ble gjort med Oskar. Tre stykker som ga han mat, to av de tror katta blir feit av kjøtt og fett, mat som kos og i tillegg feil mat. Melk har jeg har aldri gitt noen av kattene mine, men siden Oddvar tåler det lille smøret jeg gir han, har jeg begynt å lure på om katter tåler fløte bedre enn melk.

EDIT: glemte å quote...

Som sagt, jeg tror det er bedre å gi han fett via et litt mer helhetlig for, og jeg vil tro det er ganske gangs å gi han eggeplommer i våtfõret, som LCHF4life nevner, så er det ikke nødvendigvis noe kvalitetsstempel, men det var en veterinær som sa at det var gunstig for pelsen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat