Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 13:27   #25
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan man spise for mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Så for meg som har stått stille en stund nå så er kanskje cluet å redusere på mengden fett (jeg ligger på ca 180 - 200 gr dagen) i steden for å pøse på med mer.......???

Jeg har Cocosa i teen min 4-5 ganger daglig. Dvs ca 70 gr totalt. Hvis jeg kutter ut noe av dette - er det da nok med det fettet jeg får via maten? Som da vil bli ca 100 - 120 gr......

Endrer behovet for fett seg etterhvert som kroppen minsker? Slik som behovet for mat?

Jeg er i tvil om jeg må ØKE på fettet eller om jeg må MINSKE på fettet for å få ytterligere nedgang...

Må innrømme at det høres mer fristende ut å prøve en uke og to på redusert fettmengde....føler jeg spiser utrolig mye fett og sliter med å få i meg enda mere.....

Du går på ketolyse ikke sant?

Man skal ikke spise fett "så det tyter ut øra" på ketolyse.
Velger man de feteste produktene,lager gode fete sauser osv, så skal det faktisk ikke være nødvendig å tilføre fett utenom kosten,
Du skal spise deg mett til hvert måltid, og spise når du er sulten.
Viss man blir fort sulten mellom måltidene, kan det indikere på for lite fett i kosten.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat