|
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av mokki, her.
hmmm. Jeg har fått blødningsforstyrrelser virker det som. Ser ut som mensen er på vei, og det er alt for tidlig. Andre som har opplevd det?
Og forsto det slik at man kunne bli litt slapp i fase 1.. veeel.. jeg oser av energi. Våkner grytidlig om morgenen og er kjempekvikk. Mye mer våken enn på lenge...
Som de andre sier; det bare understreker at du er igang! Klippet dette ut fra ED sin bruksanvisning.
Fettvev påvirker kvinners hormonbalanse. Reduksjon i fettmasse kan derfor redusere eller forandre menstruasjonssyklusen i en periode.
Super link du har laget, grotingeling! Kjekt at du reklamerer...Det er godt å kunne lese hva andre har gjort, når fantasien på kjøkkenet her i huset ikke er den helt store.
*koke-bok-avhengig* God bedring med hodepine. Og jeg må bare få si det, siden jeg startet på ED produktene har jeg ikke hatt migrene en eneste gang (bank i bordet). Jeg som pleide og ligge med dette hver 14 dag. yuhu....
Journalen
Sist redigert av Popp : 21-02-10 kl 10:23.
|