Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 10:13   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Katta på lavkarbo

Men så var det dette med saltvannsfisk, da. Har også hørt at katter egentlig ikke skal ha noe særlig fisk.
Jeg kom faktisk over en tråd her, og et hett tips er jo å gå til slakter og kjøpe slakteravfall! Det høres jo lurt ut, og det er sikkert billig også (som jo dessverre er et poeng -ikke at det skal gå på tross av pus sin helse, altså!).
Men når jeg merker bedring på humøret hans alt etter et par dager, så blir jeg litt betenkelig med alt det tørrfõret jeg har gitt han, ikke rent lite dårlig samvittighet, heller.
Jeg har også gitt han svorstriper jeg har skjært av baconet, og det falt også veldig i smak, helt til det slo meg at bacon er både salt og røkt, så det er kanskje ikke særlig lurt.

Men en ting vet jeg, og det er at du IKKE må gi katta meieriprodukter! Det er ikke heldig i det hele tatt! Katter skal ha vann. Jeg fikk faktisk tips fra veterinær om å blande inn egg i våtfõr nå og da, og at det er en perfekt fettkilde, og det har jeg gjort innimellom, og pus har en helt utrolig blank pels i alle fall.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat