Tråd: H&M og BH-str
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 01:25   #38
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Min størrelse er ca 90C, og det har jeg ikke funnet på H&M en gang... De har 85C, men ingen i størrelse 90 eller 95, og så har de 100D. Jeg kan gå med 85C, og det er det jeg gjorde før jeg fant mine deilige Victoria's Secret-BH'er. Men hvorfor har de det hoppet der? Det er ganske stor forskjell på 85C og 100D...

Utrolig mange kvinner bruker feil BH-størrelse. Jeg antok at moren min var en av dem, og spurte henne i høst hvilken størrelse hun brukte. Hun trodde at hun brukte 80B/C - noe jeg kunne fortelle henne med en gang at var feil. Jeg fikk lurt henne med i en undertøysforretning og ba dem om å måle henne. 85D/E var dommen. To cup'er unna det hun trodde selv! Moren min påstod at hun ikke kunne gå med spile-BH med hennes pupper. Er det så rart at det var ubehagelig for henne før med feil størrelse? Hun gikk ut av butikken med fire BH'er, og to av dem var med spiler. Og hun elsket dem! Det hjelper at de er i rett størrelse, merkelig nok.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg safer med å kun kjøpe svart undertøy. Da matcher liksom alt uansett .

Problemet er bare at det fort blir litt horete hvis man har en lys topp... Så best å ha noen lyse og noen mørke BH'er.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat