|
Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?
quote=pleiadene;834985]Jeg spiser: 2 ostekjeks med smør og ost. Litt paprika.
2 kokte egg.
Lunch: salat med kokte egg, eller reker og avokado eller bare avokado m/reker og rømme - noen ganger bare et par ostekjeks med sardiner i olje, eller laks.
Middag: kjøtt eller fisk med lovlige grønnsaker. Steker alt i godt smør, litt fløte for å få saus der det passer. En ekstra smørklatt på grønnsakene.
kvelds: et par ostekjeks. Noen ganger bare bringebær med fløte på.
Det er stort sett det det går på. Tar meg i å drikke litt lite vann noen ganger, men er stort sett flink.[/quote]
Hei : )
Jeg er jo ny her, og går ikke akkurat ned i racerfart, men det ser ut som du kanskje spiser litt lite? Kanskje variere flere av måltidene morgen og kveld, eks. mer avocado og egg istedenfor ost? Hva med bacon? Spennende salater med mye godt i?
Jeg har skikkelig besøk med det det innebærer, hrmpf!, men har valgt veiestopp frem til veiedagen mandag.
Ser det går på opp ned opp ned 100-300 gram hos flere av dere. Husk at det bare er vann og annet, ikke "fettoppgang" ; )
Ikke gi opp!! Husk,vi er bare i februar!! Leenge til sommeren ; )

|