Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 22:35   #403
tangoto
Seniormedlem

tangoto sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 51
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei dere jeg er og med!

Nisse og dere andre nye, velkommen! : )

Og så flinke der som har gått ned 4-6 kilo er : DD

Skikkelig tantebesøk her i gården, småfysen, sur, trøtt og slapp mor..

Våknet i snøføyka uten kaffe imorges. Men, og mannen turte vel ikke annet.., det er jo krise om jeg ikke får kaffe om morgenen, kom med nystekte vafler med bacon på sengen, lagde kyllingfilet med blomkål og spennende carry/chili/knuste bacongull-saus til. Og, ikke nok med det, mannen stekte mer vafler nå og serverte med creme fraiche og lerum syltetøy. Så har det ikke så verst likevel : )

Bestemte meg for ikke å veie meg i det hele tatt nå i disse hufsete besøkstider, så lurer på om jeg har spist alt for mye vafler, ca 7 plater totalt, kanskje.. så veeeldig spent på mandag veiedag!

Da hjelper det litt å tenke på at jeg har trent 2 timer yoga, en time spinning og gått 12,5 km på voksenskitur i en eller hektisk arbeidsuke : ) Lurer litt på å lage treningsticker, men det tar vel en del tid..? Ser flere av dere har begynt med det.. hm..

Forresten fryktelig tungt å gå på voksenskitur "uten stopp" når jeg er vant til å gå med en på 2 og en på 4 med maange stopp.. Flere som har opplevd at muskelkraften ikke strekker helt til under streng ketolysekur? Eller er jeg bare i elendig ski med mange bakker-form??

Karissima: så i en annen tråd at du spiser Foseids brød. Det har vi og gjort i perioder, er jo gode og alt, men siden jeg startet nå i januar har jeg ikke spist brød i det hele tatt. Tror vektnedgangen blir noe saktere med de brødene, men vet ikke altså. Jeg raser jo ikke akkurat ned jeg heller ; ) Me
n, det er sikkert bra for magen for å si det slik ; ) Ikke gi opp, ok?

Og til dere alle, husk som noen kloke hoder sier her, at små oppganger ikke er fettoppgang, men kun vann og annet.

Og dere, tenk at det fortsatt bare er februar!! : DD

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat