Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 21:35   #98
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei og velkommen RitaBo. Jeg ser du ikke har bestemt deg om du syns EasyLife er bra eller ikke, og jeg tror jeg skjønner hva du mener.

Mitt forhold til EasyLife er som følger: dette konseptet er akkurat like bra eller dårlig som alle andre konsepter som hjelper deg ned i vekt. Det funker hvis du følger opplegget, men krever at det gjøres en stor innsats - særlig etter at målet er nådd. De fleste av jojoslankere har jo ikke problemer med å gå ned i vekt, men å holde seg der. Det sier meg at problemet er å gjøre en VARIG omlegging for de fleste av oss.

Fordi jeg jobber på flere plan med dette tror jeg at jeg har større mulighet for å lykkes enn om jeg bare hadde "slanket meg" for å kalle det det.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat