Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 12:33   #684
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

grotingeling: Utrolig bra! nedgang Men hvorfor har du 3 uker igjen av fase 1?, mente du startet omtrent som meg? Jeg har ca 1 uke igjen.

Ja jeg har egentlig bare 1 uke igjen i fase 1, men har altså utvidet den med 2 uker = 6 uker totalt. Diskuterte dette med legen og hun hadde ingen innvendingen mot at jeg tar to uker ekstra så lenge alle prøvene mine er så bra som de er og så lenge jeg er motivert - og det er jeg jo . Årsaken til at jeg vil ha disse to ukene, er at vi reiser til USA i slutten av mars. Og siden USA har seriøst strenge regler for innførsel av næringmidler, regner jeg med å måtte greie meg helt uten ED-produkter disse ukene. Dermed ønsker jeg å legge inn så mange uker som mulig med skikkelig nedgang før vi reiser, for vi skal på biltur rundt i Mexicogulfen og da regner jeg med at det blir en utfordring å finne skikkelig lavkarbo-mat til alle måltider..... Har sendt en epost til Eurodiet i Norge og spurt om de har peiling på dette med å ta med ED-produktene, for jeg vil i alle fall ikke ta med ED-produkter for 14 dager for så å måtte gi dem fra meg når vi lander i Washington . Uansett - tar en ekstrainnsats i forkant og skal selvfølgelig gjøre alt jeg kan for å spise lavkarbo-mat på turen.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat