|
Sv: Easy-Life februar 2010
Opprinnelig lagt inn av Turte43, her.
Hei Jeg er ferdig med uke 3 nå.Har kun gått på kosterstatter + mye vann og har tatt av ca 8 kg til nå. Vi har fått beskjed om at kosterstatterne innholder ALT hva kroppen trenger og at vi IKKE skal spise noe annet. Av den grunn synes jeg det er snodig å lese hva de ulike skriver her inne. Virker som det er svært forskjellig hva den enkelte får opplyst av sin kursleder.
Vi får også høre det av vår kursleder. Men når det gjelder meg som kom jeg ikke i ketose av disse posene, for mye karbo for meg og min kropp. Men det funket på mannen min.
Så nå spiser jeg en nøye planlagt diett. Skulle ønske posene hadde funka på meg,hadde vært litt enklere. men men. Kurs lederen er enig med meg da.
Flink du er som har tatt av 8 kg. Bra gjort.
Må bare legge til at jeg i førsten ikke klarte å henge med på trening og ble svimmel og uvell jeg også.Nå har jeg trena i 4 uker trener 5 dager i uka og klarte nylig å gjennomføre en dobbel spinning time.
Jeg veide 90,7 i utgangspunktet og veier nå 84,7 så 6 kg ned. Men gått ned mye mere i cm. Tror jeg har bygd litt muskler
Skal ned til ca 60kg er 159 høy
|