Tråd: H&M og BH-str
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 03:50   #34
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Jeg gikk tilfeldigvis forbi en Victoria's Secret butikk i USA, og gikk inn for å se. Jeg gikk ut med fem deilige BH'er som ser bra ut, føles bra ut og holder bra. Deilig, deilig! Det fikk meg til å skjønne at en BH ikke er en BH. Jeg vil heller betale litt mer for å få en god en altså!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, seksti grader er nok litt i det meste laget. Jeg vasker bh-er kun på førti, og om de har spiler, i pose, så klart (om det har noe å si, vet jeg ikke), og det er viktig å IKKE bruke tøymykner når man vasker bh-er, for det kan ødelegge elastikken!

Håndvask helst! Etter at jeg sluttet å vaske BH'ene i maskin, så har jeg ikke problemet med at spilene kommer ut fordi gummibeskyttelsen har gått bort.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Posen er ikke for å beskytte BHen, men vaskemaskinen. alle som noengang har mistet en spile veit hva jeg snakker om...

Word! For ikke å snakke om å få en spiss spile opp i armhulen eller opp i brystbeinet.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat