Tråd: H&M og BH-str
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-10, 13:51   #22
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oi! Da hadde jeg måttet få det importert, hehe. Jeg kan fint bruke parfyme, men parfymert vaskemiddel på undertøy og sånn = instant eksem, for ikke å snakke om usjarmerende oppførsel !

til usjarmerande oppførsel! Forstår kva du meiner. Eg er litt tander med nokre ting sjølv, på huda. Somme parfymer toler eg berre ikkje. (Sist eg byrja å klø av ei parfyme og merka eg var raud så hadde eg på 8 hour cream, poff så var det vekk!) Klør som ein tulling og får raud elefanthud. Så det er veldig fint å få parfymetestarar, og så teste ut ei veke om eg toler den eller ei. Tek litt tid før det viser seg, nemlig.
Jau, det fins nokre sortar neutralvaskemiddel, men det er BERRE i pulver, og med all kalken i vatnet her, så likar eg best å ha flytande såpe. Vil ha minst mulig som kan klogge seg i systemet.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat