Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 00:45   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For dere med veldig lange platåer, hva fikk det til å løsne?

Jeg har tenkt på akupunktur, Carisma! Særlig med tanke på hypothyerosen min. Men det vil gjøre et innhogg i økonomien min som rett og slett ikke går an nå, så jeg avventer litt ennå. Veldig kult å høre at det har så god effekt på deg! Blir spennende å se framover hvilken videre effekt det har
Jeg har selv kvitta meg med så mye vann at det ikke er til å tro etter at jeg har begynt å spise nok mat, og godt nok med fett og proteiner og sånn igjen. Nesten to og en halv kg på åtte dager!! Helt van(n)vittig, (høhø).
Og, jeg tenkte på når du sa det med vann i kroppen, det kan ha veldig mye å si, altså. Mormoren min fikk struma i slutten av førtiårene, i tillegg til dia og astma og kols og gud vet hva. Hun var nesten radmager hele livet fram til hun ble syk. De antok når hun døde at hun mest sannsynlig gikk rundt med opptil tretti kg overflødig vann i kroppen sin, og hun var veeeldig stor (typ str 50/54) . Stakkars fine mormor!

Forresten så var jeg vitne til at høyfett/lavkabo-kjæresteparet jeg var på besøk hos nå lagde kjøttpudding av fifty/fifty kjøttdeig og spekk! Herlig!
Jeg begynner å bli hypp på å teste dette med spekk selv. Men samtidig passe på å få i meg et minimum av proteiner. Spennende!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat