Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-10, 16:07   #630
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

Det ble ikke trening i dag tidlig, fikk for dårlig tid før skolen begynte... men tar turen nå etterpå isteden, så det løser seg...
MEN! nå er jeg frustrert. Jeg er så nysgjerrig på om jeg har gått ned i vekt... og hvis ikke så kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor=( Man kan vel kanskje si at jeg er nervøs. Men jeg hadde jo egentlig bestemt at jeg ikke skulle veie meg før etter 2 uker, og det er tross alt 4 dager igjen. Jeg lurer litt, da.. Hvor mye vekt skal jeg forvente å ha gått ned etter 2 uker i fase 1?

Har ingen anelse om hvor mye vi kan forvente, alt er individuelt etter hvor mye vann man har i kroppen, hvor mange kg kroppen skal kvitte seg med osv.
Jeg fikk ned 4 kg på 2,5 med et eget opplegg fra fedonlegen min, og i uka før ed så har jeg mest sannynlig gått opp alt, selvsagt i form av vann, men irriterende uansett Jeg måtte selvsagt smake på alt jeg ikke skal få spise på evigheter og dermed kom vannet på .
Var på vekta i går og i dag og 1,3 kg (vann) var borte i dag så håper jeg at det jeg la på meg i forrige uke er borte til lørdag slik at jeg kan starte på resten av kg som skal vekk, for det er jaggu mange kan jeg love deg.

Men jeg har som mål at neste gang jeg skal til legen som er 19.mars så skal 10 kg være borte, dette inkludert de 4 jeg liksom gikk ned for noen uker siden

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat