jeg synes maten er helt ok, det meste er jo mat en spiser til vanlig uansett, minus potet og ris osv. Jeg har ikke prøvd så mange av oppskriftene bortsett fra kaffe latte,brød og vaffel. kaffe latten var helt ok, prøvde en variant med kakao i stedet. Hvis jeg ikke tenker at jeg drikker flytende smør og rått egg jeg drikker så går det ned. Og det metter. Men det jeg og sambo "sliter" med, er fantasi til å lage lunch og frokost...jeg er drittlei omelett, og vi har holdt på bare i 17 dager ikke går jeg ned i vekt heller og jeg har sinnsykt lyst på sjokolade. Det er det verste med hele kuren! I dag tenkte jeg å gi opp hele greia og spiste vanlig vaffel med datra mi ( men tok sukrin istedet for sukker) og de smakte ikke godt(?) Synes faktisk lavkarbovaflene til Torkil er mye bedre. Har prøvd en av brødoppskriftene her inne og synes det ble supergodt! Men jeg elsker frø og tyggemotstand da. Med meierismør på- nam Og kyllingsalat med litt cashewnøtter i, sukkererter, fetaost og litt pesto er digg