Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-10, 09:23   #74
fesmak
Medlem

fesmak sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

På en vanlig dag går det i salat, egg og bacon, kotelett til middag sammen med grønnsaker og kanskje litt ost til kvelds. (F.eks.) Prøver å få i meg nok fett, det er veldig viktig, så lenge karboinntaket er lavt!
Har skeiet ut bittelitt innimellom, men ikke så mye. Spiste vanlig pizza forrige helg, med dårlig resultat for magen og vekta. Men det er jo bare vannvekt, så det kom fort av igjen.
Søtsuget er så å si borte når jeg spiser som jeg gjør nå, men det hender jeg tar litt mørk sjokolade til helga.

Det jeg mente med ketosen, er at selv om dere kutter ut pulveret, er det lurt å holde seg i ketose. Gjennom mat altså. Da vil nedgangen kunne fortsette, uten at man mister muskelvekt. Fortsett med lav intensivitet på treningen noen uker til, det går seg til når kroppen skjønner tegninga. Jeg kunne etterhvert trene middels hardt, men aldri så jeg ble helt utmattet. Du skal ikke gå helt tom liksom. En gåtur eller lett styrketrening er fint

Hei
Jeg blir litt forvirret, for i kursopplegget er det lagt opp til å tenke mye på kcaloriene. Det virker ikke som det er så mye fett.

For tiden står det ganske stille her med nedgang. Kan det være at jeg har spist for mange la¨kerol?

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat