|
Sv: PCOS og herbalife
Epiduo får huden min til å flasse av. Er veldig forsiktig med den. Etser, omtrent! ... 
Nei, altså. Hudlegen jeg har gått til er vel så vidt jeg vet den eneste i Oslo som har kommunal avtale, og da han fjernet en talgcyste på meg for noen år siden, både kom den tilbake, og det ble masse arrvev. Det var en vikar der før jul, som fjernet en føflekk, det var han som satte meg på antibiotika, og han gjorde en helt perfekt jobb på føflekken, ikke så mye som en skygge etter at det grodde. Han var dessuten langt mer grundig når det kom til konsultasjon og så videre.
Da jeg kom tilbake senere for å fjerne en byll på brystet, så var han faste legen tilbake, og jeg syntes han gjorde en tilnærmet butcherjobb på det, etter en drøy uke, vellet det ut illeluktende verk, og såret åpna seg, og det ser styggere ut en noensinne, mens hudlegens holdning var mer sånn ''pytt pytt''! Brystene mine er jeg stolt av, og det er fæt å se hvordan såret har blitt ... 
Jeg fikk antibiotika for å bekjempe betenneslen.
Jeg vet ikke en gang om ateromet er lukket, tør nesten ikke å dra tilbake til denne hudlegen, det virker ikke som om oppfølging er noen prioritet. Sykepleierne der er søte, da. Ellers har jeg i grunn ikke så mye godt å si.
Så jeg håper som sagt på en rekvisisjon på laserbehandling for å få vekk det verste av arrvevet, og få løftet huden litt der det er dannet groper.
Talgcystene ER bedre, da, og i følge spesialisten, og ikke minst legen min er dette kun hormonelt, og det vil bedre seg når kroppen får normalisert seg, og kvittet seg med den overvekten jeg fortsatt har igjen.
Dette ble vel langt, men jeg håper virkelig Diane har effekt på meg. Har som sagt ikke kviser, det er disse cystedannelsene som jeg plages med. Og det på ansiktet er nærmest bare kosmetisk i forhold til den del av de jeg har hatt diverse steder på kroppen ... 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|