Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 22:30   #234
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Offamei! Kjedelig og være kvalm! Må være noe av det verste jeg vet tror jeg.. Håper det går fort over!

Chicago har jeg aldri vært, men jeg var au pair et år i Boston. Faaaantaatisk by! Og FOR ET ÅR! Hohohoho! Var masse i New York, helt enig, det er en drømme by. Husker første gang man kom ut på times square, var jo som om man var i en film. Herlig! Var på besøk hos familien igjen for noen år siden, da var lille tassen jeg passet blitt 14 år. Men han kjente meg igjen da, det var koselig.

Jeg satte skirekord i dag, 17.2 km og fornøyd med det ja! Jeg får en litt sånn "dustedag" igjen nå, så jeg måtte ta noen strafferunder...skal plutslig en tur til Sveits i morgen kveld. Hjem igjen onsdag kveld da, man da blir det litt sånn "følge lunch og middag opplegg" tenker jeg. Får håpe det er noe man kan snike seg unna om det blir for gale.. Tar med meg et par barer tilfelle man trenger litt redning.

Jeg laget forresten gryte med bønner i går. Det er faktisk ekstremt godt. Har brukt tomatbønner jeg da, og skylt vekk sausen. Syns de hvite er best, og har ikke funnet plaine så mange steder.. Ørret miksa med philadelphia hørtes godt ut da, bruker du den kald som pålegg?
Jeg har kjøpt nye knekkebrød ingredienser og skal lage noen nye snart som ikke er så godt stekt.

Ha en fortsatt god mandag! Jeg har sett på Ullared, og jeg leeeeeer!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat