Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 17:45   #103
tangoto
Seniormedlem

tangoto sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 51
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar starterer - veiedag mandag?

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Jeg skjønner at du kan bli utålmodig om du tenker på vekten, men nå er det nå bare sånn at noen mister kiloene raskere enn andre. Hva om du kutter ut veiinga og f.eks legger frem en litt for trang bukse som du prøver hver uke? Du har jo allerede mistet utrolig mange cm rundt navlen, så det er jo tydelig at du gjør noe veldig riktig!

Jeg vet ikke hva du pleier å få i deg i løpet av en dag sånn ca jeg, men jeg tror ikke 2 suketter skal gjøre store utslag om du ikke får i deg mye annen søtning, det gjør det hvert fall ikke på meg! Men du spiser mye fett og grønt? Lykke til fremover hvert fall, og jeg synes du er utrolig flink!

Takk for motivasjon, lurt tips og innspill!:-) Spiser masse grønt og fett. Hadde tapasfest i helgen og lagde masse godt av gerd og ketolyseboken. :-D Har noen trangere jeans på lur;-)
Endelig litt ned, men tickeren virker ikke..mand 15.02 82,1 kg totalt ned 3,4 kg på 6 uker. Lykke til videre alle!:-)

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat