Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 14:37   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For dere med veldig lange platåer, hva fikk det til å løsne?

Smør-Larsen hørtes litt artig ut det også, da. Som et økenavn på en kremmer i Oslo Øst .

Men, dette er en ting jeg lurer en del på, og kanskje det har litt å si i denne tråden også.
Det skrives jo mye om at folk som midlertidig har ødelagt forbrenningen sin ved å kaste seg på diverse sultekurer i form av pulver, shaker og lavkalori opplever at de også har problemer å gå ned på ketogent kosthold, i hvert fall i en overgang.
Jeg har jo denne dumme greia mi som jeg fortsatt synes er den største baugen min i forhold til mat, nemlig det å spise nok, at jeg stadig vekk ramler på sulte-vogna, og kan gå lenge uten å spise, bli fullstendig hølsulten, men samtidig nesten ute av stand til å få i meg mat, men mindre jeg tar meg kraftig sammen. Jeg lurer altså på hvor mye det kan ha å si, og hvor lenge, om jeg rett og slett har fucka opp metabolismen min på et eller annet vis ved å holde på sånn i lengre og kortere perioder?
Noen som har noen tanker, eventuelle fakta? Både vitenskapelige og empiriske mottas med takk

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat