|
Sv: For dere med veldig lange platåer, hva fikk det til å løsne?
Smør-Larsen hørtes litt artig ut det også, da. Som et økenavn på en kremmer i Oslo Øst .
Men, dette er en ting jeg lurer en del på, og kanskje det har litt å si i denne tråden også.
Det skrives jo mye om at folk som midlertidig har ødelagt forbrenningen sin ved å kaste seg på diverse sultekurer i form av pulver, shaker og lavkalori opplever at de også har problemer å gå ned på ketogent kosthold, i hvert fall i en overgang.
Jeg har jo denne dumme greia mi som jeg fortsatt synes er den største baugen min i forhold til mat, nemlig det å spise nok, at jeg stadig vekk ramler på sulte-vogna, og kan gå lenge uten å spise, bli fullstendig hølsulten, men samtidig nesten ute av stand til å få i meg mat, men mindre jeg tar meg kraftig sammen. Jeg lurer altså på hvor mye det kan ha å si, og hvor lenge, om jeg rett og slett har fucka opp metabolismen min på et eller annet vis ved å holde på sånn i lengre og kortere perioder?
Noen som har noen tanker, eventuelle fakta? Både vitenskapelige og empiriske mottas med takk 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|