Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-10, 14:16   #176
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

()/(/&(/&(=)?=)?=//%&%##"Nå er jeg lei!!!!!! Skjønner ingenting: I går morres viste vekten 62 kilo, minus 1 kilo siden forrige mandag, men i dag viste den plutselig 63,6??? Så da har jeg gått OPP 0,6 kilo i stedenfor.... hvordan kan vekten øke så mye bare på en dag?? Nå er jeg så driitlei av at vekten aldri går nedover... Jeg startet på 67 kilo 1 januar, gikk ned 3 kilo første uken, og siden da har jeg bikket mellom 63 og 64... Ble så glad i går da jeg endelig var nede på 62 tallet, men den gleden ble kortvarig gitt...

Lurer på om jeg skal kutte ut meierivarer, men føler at da er det så lite igjen å spise... bare kjøtt, egg og grønnsaker?? Uff og uff, nå er motivasjonen lik null kjenner jeg.... Lykke til dere andre!

Dette er akkurat grunnen til at jeg måtte gjemme vekta mi. Mitt eget veiestress ble for ille, og jeg gikk opp og ned som en jojo på ca 600 gram. Derfor ble det målt div plasser på kroppen i dag - for å få en litt annen vinkling. Jeg skal nå i tilegg se på cm som i vekt.

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat