Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-10, 23:18   #11
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Proteinmetabolisme

Takk for info! Sier også "keep 'em coming"! Jeg lærer mer og mer for hvert innlegg du skriver.

Du må ikke svare, men jeg lurer på hva du egentlig jobber med? Du har jo ett godt stykke over gjennomsnittlig forståelse for hva som skjer i kroppen - til og med på dette forumet.

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Protein gir en null-effekt blodsukkerstigning hos vanlig mennesker (noe forskjellig for diabetikere)

Dia1 og/eller dia2? Har overbevist ei dame på jobben med dia2 om å prøve LCHF. Hun påstod at hun hadde prøvd lavkarbo før og da ble blodsukkeret skyhøyt. Jeg spurte ikke så mye om det, bare antok at hun ikke kuttet nok ned på karbohydratene... Altså at hun mente at lavkarbo var type 150g karbohydrater. Jeg vet at noen vil kalle det lavkarbo, men jeg synes ikke det er det. Og særlig ikke siden hun har dia2.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:

Sist redigert av Supera : 14-02-10 kl 23:26.
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat