Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-10, 22:08   #569
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nybegynner, her.

Hei

Hmm...sliter med produktene, får endel vondt i magen. Hvordan får dere bort klumpene i kyllingsuppa?

nybegynner: Jeg pleier å helle vannet litt etter litt, samtidig med at jeg rører/visper. Ingen klumper her. Klumper er ekkelt...

Lykke til Fungirl! Trist å gått opp de kg. men jeg må si at ED hittil har virket fantastisk bra. Føler ingen sult slik som på grete roede kurs, men kjenner at jeg må bite tennene sammen når lysten på annen mat dukker opp.

mokki: er du klar nå? Lykke til med startdag imorgen!

PS. En ting med maten og at alt ikke smaker så godt, så merker jeg helt klart at jeg vender meg til smaken. Mye av det jeg syntes var greit tidligere, må jeg nå innrømme smaker godt. .....så lenge det er krydret.

Ellers må jeg fortelle at vi har vært i Larvik i helgen, bare mannen min og meg. Barna var bortplassert hos snille besteforeldre. Hadde med meg flere poser ED, men tillot meg en kveld med indrefilet og et glass vin i tillegg til salaten. Iflg kurslederen ville ikke dette påvirke ketorsen. Dere kan tro jeg STORKOSTE meg..... Slik SPA opphold anbefaler jeg til dere alle. Kanskje dette blir belønning når blodverdier og str. 40 passer oss igjen?

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat