Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-04, 10:46   #89
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Carbokiller, snart åtte år

Jeg venter spent på den dagen jeg skal våkne opp og knapt kjenne meg selv igjen. For den dagen skal komme. I følge reklamen. Jeg har nemlig kjøpt en krem som nokså vågalt lovte 80% aldersreduksjon i løpet av noen uker. Det vil si at jeg skal bli 36 år yngre sånn smått om senn. Derfor sender jeg samtidig ut advarsel om at hvis mine innlegg på karbojunkie stadig blir mer og mer infantile så har ikke kremen bare virket på utseendet men også trengt inn i hjernen min. Jeg vil nemlig før eller senere få et utseende tilsvarende åtte år.

Lengte svært til bollekjakene, smilehullene, og alle fregnene kommer. Samt at tennene detter ut og at det kommer ut nye svære ruglete fortenner igjen.

Kremen lovte dessuten 80% mindre rynker i løpet av noen uker, så derfor vurderer jeg også sterk å smøre inn hele meg med den. Har en mega"rynke" i mageregionen, samt at puppene også trenger et "løft".

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo