Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-10, 12:21   #559
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Tusen takk for velkomst alle samme

Er kjempemotivert og hvis jeg er like standhaftig som jeg var de første 7 mnd på ketolyse så skal jeg klare dette, gleder meg til å kun gå i grønnsaksdisken på butikken og rett i kassa, så lenge jeg blir noenlunde mett så skal det nok gå.

Har også en plan ang trening, men slik jeg leser i denne tråden så driver man ikke med mye trening i Fase 1, men jeg forsøke å trene litt siden jeg er så glad i det og så får jeg heller trappe ned om kroppen sier nei, og heller gå over til gange på tredemølla siden det er UMULIG å gå tur på dette føret

Ja fase 1 er veldig enkel i forhold til innkjøp , og mett det blir du - det er jo dessuten tillatt å spise et ekstra ED-måltid hvis det ikke holder med det antallet du har avtalt med legen. Sulten er ikke aktuelt

Når det gjelder trening i fase 1, så går det helt greit. Det jeg fikk beskjed om fra legen var å ikke overdrive, dvs holde meg borte fra de mest fysisk krevende øvelsene som f.eks. vektløfting. Grunnen jeg fikk, er at kroppen i denne fasen skal gjennomgå mange omstillinger. Men hvis en sånn som du trener en del fra før (og du har jo også levd på ketolyse), så bør det ikke bli noe problem. Vil bare oppfordre til at du lytter ekstra nøye til kroppens signaler

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat