|
Sv: Ny i ketose, går ikke ned
Opprinnelig lagt inn av Mr. Muscle, her.
Vel, når jeg svarer på spørsmål så tenker jeg svært lite over hva folk ønsker å høre. Jeg svarer det jeg mener er riktig.
Dersom du spør meg hva 2+2 er så svarer jeg ikke: Tja, 4, men for noen er jo 5 mer riktig. For ikke snakke om de som mener 2.04 opphøyd i 12.
Sånn er det bare 
Ja, men nå er du en av ganske mange som mener å sitte med det absolutte svaret, og når det faktisk ikke finnes, så synes jeg det kan være greit å modere seg noe, dine erfaringer vil alltid være nyttige, men de er ikke et absolutt svar. Og referansene dine til matte har jo ikke akkurat så mye relevanse, det skjøner sikkert du også om du tenker deg om litt .
Noe av poenget er jo at folk ikke alltid har den samme responsen på de samme næringssammensetningene. Jeg går ikke ned med lite fett, og det har jeg aldri gjort, ikke da jeg gikk ned heller. Lite fett var lik stopp i nedgangen. Så da må du fortelle meg hvorfor du sier at sånn er det bare, når det ikke stemmer for meg?! Det er en ting å komme med vitenskapelig fakta, det er en annen ting å fortelle andre at kroppen deres fungerer nøyaktig likt som din egen. Det finnes ikke ett svar for alle!
Min stoppet opp med ti femten kg overvekt for snart tre år siden etter nesten tjue kg nedgang.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|