Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-04, 23:08   #86
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Bare ett til før jeg legger meg da

Hva har jeg egetlig gjort i dag. Sto opp og skulle lage grøt til meg slev og ett åringen. Ingen havregryn igjen. KRISE. Helt avhengig av den grøten. Vi er glad i den alle 4 foresten. Til og med sambo kan lage den nå. Diktet opp en frokostblanding som vi spiste med melk på. Ble god foresten, med tørket frukt i og litt kanel på. Etter at barnet var levert i barnehage gikk jeg meg en times tur med rask gange. Nydelig. Dusj. Handletur. En times soling, må ha D vitaminer og lysbehandlig for søvnen. Avslutning i den andre barnehagen. Ikke noe problem med kakene, selv om seksåringen mente jeg kunne spise - de var hjemmelaget bedyret hun. Middag, kylling i kokosmelk, litt kos og så legging. Og nå er jeg her. Har egentlig klart mye i dag uten å bli sliten. HURRA! Men nå skal jeg sove.