Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 21:55   #21
Matglad
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketostix -noen som kan hjelpe?

For meg tok det 6 dager før jeg kom inn i Ketose, dette kan være veldig individuelt. Det sies fra 2 - 6 dager.

Skal ikke blande meg borti det med deg og barna, bare litt nysgjerrig på om de faktisk hadde lagt merke til om du ikke spiste potet. Som oftest er de fleste opptatt med å fylle sin egen tallerken og har ikke nødvendigvis fokus på andres. Jeg har ofte opplevd at omgivelsene ikke har lagt merke til at jeg ikke har spist potet til middag eller brød til lunsj.

Har selv vært i Ketose i 4 måneder nå. En typisk dag for meg består av frokost; kesam med kokosfett og litt proteinpulver med smak, egg, fetaost og reker, hjemmelagde knekkebrød lavkarbo).

Lunsj er ofte salat med et helt kyllingbryst i skiver og masse av de tillate grønnsakene, masse pesto og olje.

Middag blir gjerne en oppskrift fra dette forumet, masse godt som fisk, kjøtt med fløte og rømmesauser, lasagn med squash (utorlig godt), kort sagt vi frotser i god mat.

Til kvelds, hvis behov, ofte ostekjeks.

Lykke til

Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat