Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 19:48   #207
Vektplatå
Juniormedlem

Vektplatå sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Vektplatå er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei,

Jeg er en jente på 23 år, jeg har holdt på med lavkalori slanking i over ett år nå (ikke fokus på karbohydrater, men på sukker og fett), i tillegg til å telle kalorier logger jeg all trimmen min, og er veldig opptatt av å trene jevnt og trutt. Jeg har gått ned 9 - 10 kg, men nå har jeg egentlig stått stille i 7 måneder. Det er veldig kjedelig, særlig når man i hvert fall mesterparten av tiden "gjør alt riktig". Jeg vet at vektplatåer kan komme, og at det er helt vanlig, men jeg tror kanskje jeg må lure kroppen min i gang på et annet vis nå. Hver gang jeg har prøvd å endre småting i kaloriene mine har jeg kanskje gått litt ned, men så rett opp igjen. Kroppen trives tydeligvis veldig godt her jeg er nå.

Derfor søkte jeg rundt på nettet, og har nå lest mye om South Beach. Jeg startet South Beach fase 1 i dag, og jeg har bestilt boken for noen dager siden.

Jeg har lyst å gå ned 7 kg, og håper nå at South Beach får meg ut av platået mitt.

Jeg skal lese litt mer hva dere som er aktive her inne har oppnådd allerede! Har allerede snoket litt på en del av deres gode oppskrifter for middager!

-vektplatå!

Sist redigert av Vektplatå : 11-02-10 kl 20:41.
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat