Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 19:38   #539
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nybegynner, her.

Hei !

Har hatt to tunge dager her, har sinnsykt lite energi og kroppen føles deppa. Egentlig burde jeg jo være kjempehappy for fin nedgang, aner ikke hva som skjer. Noen som har opplevd noe lignende?

Tja - dette kan jo være flere ting..... selv har jeg opplevd noe lignende ifbm lave B12-verdier samt helt i starten av dietten da kroppen protesterte på kostomleggingen. Det siste er vel ganske uaktuelt for deg, siden du har vært på dietten i ca 3 uker. Ellers så er jo dette også symptomer på ubalanse i kroppen (vitaminer, mineraler og/eller hormoner), men kan også være influensa..... blir bare synsing dette dessverre
Vil uansett anbefale deg en liten visit til legen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat