Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 14:02   #1
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Hva er det med damer og grønnsaker?

Grønnsaker smaker godt. Grønnsaker inneholder (litt) vitamin og mineraler. De ser oppfriskende ut. Men det gjør også fluesoppen, den er det derimot ingen som spiser. Fordi den ikke bare er usunn, den er giftig også. Men hva er da grunnen til at damer ikke klarer å kaste salatbollen i søpla en gang for alle. For jeg har sett hva den inneholder, så ofte: Store mengder med salat, noen knupper med ost og tomat og andre alskens grønne saker. Det er ikke godt. Ikke egentlig, men det er noe med damer og salat. Den hører hjemme hos Jeanette Roede, og har ingenting hos en som skal spise sunt å gjøre, mener JEG. Det begrunner jeg med at den tar opp plass, og inneholder så mye fiber, som vi ABSOLUTT IKKE skal ha. Jeg har aldri sett ei eneste ku hive i seg en kotelett for å få i seg "variert" kost.
Den samme reaksjonen får ofte lavkarboernæringsfysiologer seg også, når de ber damer om å hive i seg FETT.
"Neimen fysj, jeg kan da ikke spise fett?" Mens menn jublet "juhuu, hjem til egg og bacon..." og de går da også raskest ned i vekt. Mens damene kutter ut brød og poteter og ris...til fordel for mere salat.
Men damer, en BITTELITEN salat, en hånfull rosenkål, en brokkolikvast med mye smør og fløte går ann, men de store bollene med råkost inneholder for mye fiber, som blåser opp magen og hemmer enzymene som skal jobbe med fettet. Plassen som salaten tar opp, skal flylles med fett og kjøtt, NÆRING, for å si det sånn.

Hva er det egentlig med denne salaten? Med olje på? Nevn èn olje, som inneholder mer omega 3 enn 6, og som smaker godt samtidig, og som våre forfedre for 50 000 år siden spiste?

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat