Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 11:19   #115
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nå har jeg vært medlem her i over 2 år og veier 3kg mer enn jeg gjorde da jeg startet!
Er røykefri, da, men......

Har gått ned 10kg 2 ganger og vet jo hva som må til, men klarer det rett og slett ikke i lengden! Så fort jeg slapper av bittelitt, raser kiloene på igjen!
Klarer jeg ikke dette det neste året, søker jeg GBP!

''

Ser den Kitt.. sånn er det med meg også. Går ned...så opp, ned og opp... Jeg søkte i des 08 og tenkte at jeg skulle bruke ventetiden på å prøve selv og evt. takke nei hvis jeg hadde klart det på egenhånd. Veldig glad jeg søkte for jeg har bare klart å gå ned 3 kilo siden jeg søkte...

Så nå gleder/gruer jeg meg til å få minimage

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat