Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 11:12   #48
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg skulle vært på kurs i dag, men pga. "litt korttenkthet" fra min side i svømmehallen i går - er jeg mer eller mindre i horisontalen i dag... Kanskje jeg lærer noe av hendelsen.....?

Men har veid meg selv i dag (har egen Tanita-vekt), og nå har jeg totalt gått ned 7,3 kilo på tre uker, og jeg vet jeg burde være fornøyd med det. Men er jeg det? Neeeeida....men så hadde jeg sikkert ikke egentlig vært det om tallet hadde vært 10 eller 15 heller. Med andre ord ikke vektnedgangen det er noe feil med - men innstillinga mi.

Uka som har gått har ikke vært så bra mat- og treningsmessig for meg, så ned 1,2 kilo er vel egentlig godkjent. Hatt et par dager med no' magevirus-greier som gjorde det ekstremt vanskelig å klare å spise noe som helst. Jaja. Sånn er det - og det er lang tid igjen av kurset. Og mange kilo.

Har bestemt meg for at jeg VIL se 8x-tallet neste veiedag, og det betyr at jeg må skjerpe meg med

- vanndrikking
- flink med antall og fordeling av måltider
- trening!!

Uka som kommer er jeg uten barn igjen, så da blir de hjemlige forpliktelsene mindre - og da har jeg ingen unnskyldning. Heller ingen dårlige.....

Bare å komme seg igang med 4. uke på kosterstatter!

for meg og for oss!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat