Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-10, 19:46   #13
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan feirer dere morsdag?

Hos oss feirer vi alt som kan feires! Benytter enhver anledning til å lage fest! Jeg kjøper ikke inn noe ekstra, så denne kjøpefesten kjenner jeg ikke til, men vi bruker dagene på hverandre. Legger bort vanlige gjøremål og koser oss glugg sammen med noe spes. Dette året er jeg borte fra unga på morsdagen, men har ordnet et komplott hvor unger skal overraske bestemor som passer dem.. Og siden valentinedagen (valentine var irsk) er samme dag skal sambo og jeg, som da er i Dublin gå en laaang tur ved en av kanalene, bare prate og fokusere på OSS!

Synes vi er flink til å få alle slike dager til å bli skikkelig familiekos uansett hva slags "dag" det er.

Sist redigert av Kanutten : 10-02-10 kl 19:52.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat