|
Sv: Ett år med lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av sommerfugl, her.
Chuncky: Jeg lurer på "madamen" din, du sier hun er bedre fra fibromyalgi, var hun veldig syk? Og tok det lang tid å merke bedring?
Jeg har ME, og nettopp startet med lavkarbo (igjen) Legene anbefaler det ikke da..
Men jeg føler meg bedre, og det er det som teller 
Flott innlegg btw, og jeg prøver å få sambo "over på min side" 
Hei!
Ja, hun har vært veldig dårlig og 100% ufør gjennom ganske mange år. Hun har hele tiden kjempet for å komme seg tilbake i jobb, men til tross for flere opphold ved kysthospitalet i Stavern og Friskvernklinikken i Asker, gikk det bare nedover. Forandringen er virkelig total. Helt hinsides. Jeg kan faktisk ikke huske sist hun var sengeliggende. Nå har vi et svært realistisk håp om at hun endelig er i stand til å begynne å jobbe når den midlertidige uføreperioden går ut. For å være helt ærlig så hadde jeg gitt opp håpet om det for lenge siden. Så dette er uten sammenligning den desidert største gevinsten ved lavkarbo for vår del.
Ingen leger anbefalte akkurat lavkarbo til henne heller. Der var det trening og tradisjonell kost som gjaldt. Forbedringen hun har opplevd nå, har for øvrig kommet helt uten trening
Så lykke til! Du har alt å vinne og ingenting å tape. Men gi det tid. Det tok noen måneder før det gikk opp for oss hvilken vei det bar.
|