Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-10, 18:00   #77
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Da er jeg klar for eurodietten. Var på fedonklinikken igjen på mandag. legen var kjempefornøyd med nedgangen på ca 2,5kg på 2 uker. Og utfra den spesialvekten de hadde der var nesten 2kg rent fett og resten vann. hadde ikke mistet noe muskelmasse.
Nå skal jeg bare bestille mat så håper jeg å starte på mandag.
På søndag har jeg bestemt meg for å spise fastelavnsboller. det skal være en kontrollert sprekk.. Jeg klarer meg utrolig bra denne gangen og det er deilig!

Veldig bra dette Mokki, og signerer Solange ang. å finne et sett med produkter du liker og kan leve med - og krydder, ikke glem krydder

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat